Onze klachtenprocedure
Klachtenprocedure
We doen ons best je zo goed mogelijk te ondersteunen. Helaas kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Wat je in dat geval kunt doen, dat lees je op deze pagina. Om te zorgen dat we je zo spoedig en correct mogelijk helpen, willen we je vragen uitgebreide informatie met ons te delen. Denk hierbij minimaal aan het volgende:
– wat is er gebeurd?
– wat had je verwacht?
– wanneer is dit gebeurd?
Je klacht zal worden behandeld door het team van thuiswerkdesk, de informatie wordt dus niet gedeeld. Uiterlijk na vijf werkdagen ontvang je een reactie van ons. Om te beginnen is het belangrijk goed duidelijk te maken waar de klacht over gaat. Betreft het over onderstaande thema's, lees dan de verdere informatie op deze pagina eerst:
– het contact met de werkgever
– het aanbod of een vacature
– je account of Premium Account
Op thuiswerkdesk tref je een overzicht van de beschikbare thuiswerk vacatures in Nederland. We zijn dus geen intermediair of uitzendbureau, maar een zoekmachine. Via ons beveiligd platform kun je veilig communiceren met de werkgever. Een reactie kunnen wij niet garanderen, wij staan immers los van deze communicatie.
Door de enorme vraag naar thuiswerk, kan het voorkomen dat er veel interesse is voor een vacature. Een werkgever kan in een dergelijk geval honderden reacties krijgen. Dit heeft helaas wel eens tot gevolg dat een reactie uitblijft. Het is echter aan de werkgever om te bepalen of- en op welke manier hij reageert. Hier kunnen wij geen invloed op uitvoeren.
Je communiceert rechtstreeks met de werkgever en niet met thuiswerkdesk. Via het beveiligde platform kun je het eerste contact met de werkgever leggen. Het verloop van verdere communicatie kunnen jullie samen bepalen.
Het aanbod of een vacatureMiddels thuiswerkdesk, maken wij de kans op het vinden van een thuiswerk vacature groter. Tevens besparen we je tijd, je hoeft nu zelf de verschillende sites niet af te speuren. Via het platform doen wij ons best je te helpen een thuiswerk baan te vinden. Toch kunnen we je niet garanderen dat je echt een thuiswerk baan vindt. Dit is namelijk afhankelijk van vele factoren, waaronder je voorkeuren, wensen en eisen. En natuurlijk die van de werkgever. Zelf kun je eisen stellen aan de vacatures die je wil bekijken. Levert het niet snel genoeg resultaat op? Verander dan je zoekvoorkeuren eens, wellicht is er momenteel simpelweg geen passende vacature.
We doen ons uiterste best om te zorgen dat de informatie op de website juist en actueel is. Helaas kunnen we niet garanderen dat deze ten alle tijden foutloos is. Zelf zijn we immers ook afhankelijk van de verwerking en aanlevering van informatie door derden. Denk bijvoorbeeld aan een intermediair of werkgever. Tref je een fout in een vacature? Laat het ons dan weten. Zo kunnen we samen thuiswerkdesk schoon houden. Alvast bedankt voor je moeite!
Je account of Premium AccountWil je je gegevens aanpassen of je account afsluiten, dan kan dat vanuit Mijn Account. Heb je liever dat wij dit voor je doen, dan kun je ons een e-mail sturen. Hef je een betaald account op? Dan zullen er geen betalingen meer plaatsvinden voor toekomstige periodes. Let er wel op dat als je het account opheft in een nieuwe periode, deze natuurlijk nog wel betaald dient te worden.
Je abonnement wordt standaard verlengd voor één maand. Dit bevestigen we in de reminder e-mail, 14 dagen voor de verlenging. Heb je nog niet opgezegd voor de periode is ingegaan, dan dien je deze nog wel te betalen. Is je opzegging gedaan voor de nieuwe periode is ingegaan, dan zal je account aan het einde van de periode niet langer Premium zijn.
Overige klachtenHeb je een klacht over een ander onderwerp dan hierboven benoemd? E-mail ons dan op klantenservice@thuiswerkdesk.nl. We zullen je klacht binnen vijf werkdagen in behandeling nemen.
We doen altijd ons best je zo goed mogelijk te helpen. Komen we er desondanks samen niet uit? Dan kun je gebruik maken van het Online Dispute Resolution(ODR) van de EU (http://ec.europa.eu/consumers/odr).